Wednesday, August 4, 2010

MAJLIS RAMAH MESRA MB KEDAH war-warkan...

Assalamualaikum..

Kepada semua anak Kedah di Mesir satu pengumuman penting sempena kehadiran MB dan rombongan ke Mesir, Kerajaan Negeri Kedah Darul Aman dengan kerjasama Kedutaan Besar Malaysia Kaherah (KBMK), Pejabat Pegawai Hal Ehwal Pelajar Kedah Timur Tengah (PPHEPKTT) dan Majlis Kebajikan Keluarga Kedah(MKKK) menganjurkan majlis ramah mesra bersama Y.A.B Dato' Seri Ustaz Haji Azizan b. Abd Razak, Menteri Besar Kedah Darul Aman. Dengan itu, saya sebagai Ketua Unit Perhubungan dan Publisiti mewakili sahabat dan sahabiah pelaksana program mengalu-alukan kehadiran anak-anak Kedah sekalian bagi menyerikan majlis ramah mesra ini. Menurut Syeikh Yusoff b Haji Ahmad, Pegawai Hal Ehwal Pelajar Kedah Timur Tengah yang lebih mesra dengan panggilan abah menyatakan Yang Amat Berhormat MB mengharapkan semua anak Kedah hadir pada hari ramah mesra tersebut kerana terdapat beberapa pesanan dan amat penting dari Yang Amat Berhormat MB khas buat anak-anak Kedah di Mesir.

Marilah sama-sama kita turun memberi komitmen kepada kepimpinan kerajaan negeri kita. Kepada kawan-kawan yang terbaca pengumuman ini atau mendapat iklan yang diedarkan tentang program ini harap dapat war-warkan kepada kawan-kawan yang lain. Kepada kawan-kawan dari cawangan sila hubungi mandub dan mandubah untuk dapatkan informasi mengenai pengangkutan yang disediakan.


Harap program ini berjalan dengan lancar dan jayanya, InsyaAllah ianya hasil usahasama kita semua yang mendokong kerajaan negeri dalam mentadbir dan membimbing masyarakat ke arah pembangunan insan dan pembangunan jati diri sebagai seorang muslim sekaligus berjaya membentuk amal islami di kalangan masyarakat secara total.

No comments: