Friday, September 4, 2009

Barisan AJKT MKKK sesi 2007/2008

MAT MKKK Kali Ke 42 Pada 3 Oktober 2009 Sama-sama kita Jayakan

Majlis Kebajikan Keluarga Kedah yang menjadi wadah kesatuan anak-anak Kedah di sini perlu meneruskan kesinambungan jawatankuasa peneraju untuk membawa MKKK dan memastikannya relevan dengan tuntutan semasa tanpa menggadaikan prinsip-prinsip utuhnya.

Justeru ahli-ahlinya akan bersidang di dalam Mesyuarat Agung Tahunan untuk mengoreksi perjalanan MKKK selama setahun iaitu sesi 2008/2009 dan memberikan komen membina seterusnya melemparkan cadangan bernas untuk persatuan yang didukungi bersama.

41 tahun MKKK melakar pelbagai sejarah dan kenangan. Pelbagai suka duka dirasai bersama. Namun kebelakangan ini, diri ini terasa dan seolah-olah amat risau akan kesinambungan peneraju MKKK mendatang. Mungkin ini hanya perasaan saya. Apa yang penting kita kena yakin bahawa adik-adik yang bakal memegang tampuk pentadbiran mampu dan akan lakukan lebih terbaik dari tahun-tahun sebelumnya.

MAT satu medan dan merupakan kewajipan buat ahli dalam membentuk kesatuan ini.Di sinilah tempat kita mengkritik kepimpinan, menyoal kerja-kerja Ahli Jawatankuasa Tadbir, mempersoalkan lompang-lompang yang berlaku dan yang paling penting mencadang, memberi idea serta buah fikiran agar sesi mendatang dapat melakukan dengan lebih terbaik.

Gambar-gambar sekitar MAT tahun lepas :

Dari Kiri Us Hamdan( Pengerusi Penasihat MKKK), Prof Dr Jamil Hashim
( Pengarah JPMK) dan Us Fadhil (YDP MKKK 07/08)


YDP Menunjukkan Sesuatu Kepada Perasmi

Penantian... Sidang Mesyuarat Agung Tahunan Kali ke 41

Us Hasbullah (Setiausaha Agung MKKK sesi 07/08) Bangun Menjawab Persoalan

Harapan agar ahli MKKK dapat menghadirkan diri baik ikhwah baik akhawat. samada Kaherah mahupun cawangan. Mungkin kehadiran anda menjadi sinar buat kesatuan MKKK ini. Dengan idea dan cadangan yang dilemparkan bakal mengeluarkan tunas yang baik jesteru membuahkan natijah yang terbaik.

Akhukum Fillah
Abu Bakar bin Razak
Asrama Darul Aman Madinah Nasr Kaherah Mesir
4 September 2009, Jumaat
4.11 petang.



2 comments:

UmmuL SyabinaR said...

salam..
ana ucapkan selamat semuanya ye..
semoga MAT kali ini berjalan dengan sangat lancar.

abu bakar said...

salam terima kasih..
doakan kami disini..